בקבוקי תבערה על בית בדומא, בן גביר תופס טרמפ

"זו לא הפעם הראשונה שיש באותו כפר חיסול חשבונות אישי"
בנצי לייזרוביץ 1 Comment on בקבוקי תבערה על בית בדומא, בן גביר תופס טרמפ

חודשים לאחר אירוע ההצתה ורצח שלושת בני משפחת דוואבשה, הלילה אירעה הצתה נוספת בכפר דומא, בביתו של בן דודם של המשפחה שנספה ששימש גם כאחד מהעדים באירוע • הסתברות: סכסוך חמולות הוא שהביא להצתה

"זו לא הפעם הראשונה שיש באותו כפר חיסול חשבונות אישי"
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חודשים לאחר אירוע ההצתה ורצח שלושת בני משפחת דוואבשה, הלילה (ראשון) אירעה הצתה נוספת בכפר דומא, בביתו של בן דודם של המשפחה שנספה ששימש גם כאחד מהעדים באירוע.

מהמשטרה נמסר כי סמוך לשעה שלוש לפנות בוקר נתקבל דווח במשטרת ישראל על בית שהוצת בכפר דומא.

כוחות משטרה וצבא הגיעו לכפר והחלו בסריקות, בעקבות השריפה פונה פלסטיני אחד לטיפול רפואי כתוצאה משאיפת עשן, אין פצועים נוספים. עוד נמסר כי נפתחה חקירה וכל כיוונים החקירה נבדקים.

טענות שונות בדבר זהות המצית, יש מאנשי הכפר שטוענים כי מי שאחראי להצתה הם מתיישבים ואחרים טוענים שמדובר בסכסוך בין חמולות בכפר.

מסריקות ראשונות של כוחות הביטחון וההצלה עולה כי במקום נשרף חדר וחצי, חלון נופץ וכי שני בקבוקי תבערה הושלכו לתוך הבית.

מי שהגיב למקרה הוא עו"ד בן גביר שייצג את נאשם רצח משפחת דוואבשה, לדבריו, "הצתת הבית בדומא רק מחזקת ומבססת הטענה אותה טענו מתחילת הפרשה כי עמירם בן אוליאל לא עומד מאחורי הצתת הבית בדומא.אנשי הכפר מסוכסכים בינם לבין עצמם וזו לא הפעם הראשונה שיש באותו כפר חיסול חשבונות אישי".

עוד טען בן גביר הבוקר כי "הטענה שהמדובר בבית של עד וייתכן וזה נועד להרתיעו יותר ממגוחכת שהרי עדי הראייה דווקא מסייעים לטענה שבן אוליאל לא ביצע המעשה והם מוסרים גרסה על מכונית שהייתה במקום כאשר טענת השב"כ היום כי בן אוליאל ביצע המעשה לבד וברגל".



1 תגובות

מיין תגובות